SERWIS ALTENDORF: POMOC ZDALNA

DLA TWOJEJ PIŁY FORMATOWEJ

Usługa natychmiastowego wsparcia, gdy tylko potrzebujesz.

Usługa Pomocy Zdalnej firmy Altendorf zapewnia natychmiastowy dostęp do pomocy technicznej dla Twojej piły F 45 *, gdziekolwiek jesteś o każdej porze.

Nasi pracownicy mają bezpośredni dostęp do Twojej maszyny i zapewniają skuteczne i szybkie rozwiązywanie problemów. Dzięki temu możesz jak najszybciej wrócić do pracy i zaoszczędzić cenny czas.

 

 

KORZYŚCI

  • Szybka i dokładna identyfikacja usterek
  • Krótsze przestoje maszyn
  • Bezpośrednia pomoc przez ekran sterowania, a nie tylko przez telefon
  • Bardzo niska awaryjność dzięki bezpośredniemu dostępowi do jednostki sterującej
  • Funkcja czatu
  • Zawsze na bieżąco

SZCZEGÓŁY

  • Usługa dostępna dla maszyn F 45 ze sterowaniem Evo lub Elmo produkowanych od połowy 2015 roku*
  • Usługa bezpłatna w okresie gwarancyjnym
  • Ważność: 1 rok
  • Adapter dostarczany bezpłatnie

WSPARCIE W KAŻDYM MIEJSCU

Oprogramowanie serwisowe pomocy zdalnej umożliwia naszym inżynierom bezpośredni dostęp do maszyny i swobodną nawigację w jednostce sterującej, aby wyeliminować potencjalne źródła błędów i dostosować ustawienia parametrów.

Jeśli nasi inżynierowie serwisowi wymagają, abyś zrobił cokolwiek (na przykład nacisnąć przycisk Start), mogą z łatwością udzielić instrukcji za pomocą zintegrowanej funkcji czatu.