Usługa natychmiastowego wsparcia, gdy tylko potrzebujesz.
Usługa Pomocy Zdalnej firmy Altendorf zapewnia natychmiastowy dostęp do pomocy technicznej dla Twojej piły F 45 *, gdziekolwiek jesteś o każdej porze.
Nasi pracownicy mają bezpośredni dostęp do Twojej maszyny i zapewniają skuteczne i szybkie rozwiązywanie problemów. Dzięki temu możesz jak najszybciej wrócić do pracy i zaoszczędzić cenny czas.
KORZYŚCI
- Szybka i dokładna identyfikacja usterek
- Krótsze przestoje maszyn
- Bezpośrednia pomoc przez ekran sterowania, a nie tylko przez telefon
- Bardzo niska awaryjność dzięki bezpośredniemu dostępowi do jednostki sterującej
- Funkcja czatu
- Zawsze na bieżąco
SZCZEGÓŁY
- Usługa dostępna dla maszyn F 45 ze sterowaniem Evo lub Elmo produkowanych od połowy 2015 roku*
- Usługa bezpłatna w okresie gwarancyjnym
- Ważność: 1 rok
- Adapter dostarczany bezpłatnie
WSPARCIE W KAŻDYM MIEJSCU
Oprogramowanie serwisowe pomocy zdalnej umożliwia naszym inżynierom bezpośredni dostęp do maszyny i swobodną nawigację w jednostce sterującej, aby wyeliminować potencjalne źródła błędów i dostosować ustawienia parametrów.
Jeśli nasi inżynierowie serwisowi wymagają, abyś zrobił cokolwiek (na przykład nacisnąć przycisk Start), mogą z łatwością udzielić instrukcji za pomocą zintegrowanej funkcji czatu.